niedziela, 12 kwietnia 2015

Jest! Jest link do prenumeraty!


Link roboczy, który dostałam parę dni temu zaczął działać, ale że nie dostałam go oficjalnie, a Wy nie możecie się doczekać, wklejam. Tylko błagam, jak jeszcze coś tam nie będzie działać, nie wieszajcie na mnie psów. Jestem maluczkim ogniwkiem wielkiego projektu. Ja tylko napisałam te książki i zaprojektowałam do nich okładeczki. ;D

Oto ten oczekiwany przez moje najmilsze Czytelniczki link: http://formularze.literia.pl/forms/michalak/
Dajcie znać, Kochane, czy działa, czy można już zamawiać!
Boże jaka to byłaby genialna okazja, by biblioteki, w których są wielomiesięczne zapisy na moje książki mogły po prostu zaprenumerować kolekcję...

Okej, ślę wpisik na blog i idę spać.
Jutro jak zwykle pracowity dzień.
Róże trzeba przesadzić.
Za długo siedzą w jednym miejscu. ;)

12 komentarzy:

  1. Link działa :). Prenumerata zamówiona, teraz pozostaje tylko czekać na książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa Pani Kasiu.Ja już zamówiłam:) Hura!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu, czy w tej serii prenumerowanej znajdują się wszystkie Pani książki, również najnowsza "Nie oddam dzieci"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najnowsza książka Pani Kasi również znajduje się w składzie kolekcji.Będzie to tom 30 kolekcji.

      Usuń
    2. Nie bedzie dwoch książek.

      Usuń
    3. Przepraszam, może nie jestem do konca poinformowana, ale wydawało mi się, że książek pani Kasi jest troszkę mniej :) i że w serii będzie ich 28. Ale teraz to już zupełnie nie wiem :) a jakich dwóch książek nie będzie?

      Usuń
    4. Dziewczyny, nigdzie nie mówiłam, że to kolekcja WSZYSTKICH moich książek, bo wprowadziłabym Czytelniczki w błąd.
      Nie zostały do niej włączone z pewnych istotnych przyczyn Kawiarenka i Sekretnik, za to cztery pierwsze tomy Ferrinu ze względu na grubość zostały podzielone na dwie części. Doszły dwie książki jeszcze nie wydane i stąd jest 31.

      Usuń
  4. Pani Kasiu mam pytanie czy będzie też możliwość zamawiania kawałka kolekcji np. 3 części lub 6 części czy tylko w całości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma możliwości zamawiania kilku wybranych tomów. Trzeba będzie upolować je w kiosku.
      Tylko prenumeratorzy, którzy wykupią całość mają gwarancję otrzymania wszystkich 31 tomów.
      Niedługo podam harmonogram - kiedy dokładnie który tom się ukaże. Reszta należy do Was. :)

      Usuń
  5. Ja już namawiam swoją rodzicielkę na zakup. ;)

    OdpowiedzUsuń