Moja Kolekcja - Okładki

Oto link do strony, gdzie będzie można zamówić prenumeratę: http://formularze.literia.pl/forms/michalak/


Gdybym powiedziała, że nie należało do łatwych stworzenie takiej okładki, która pasowałaby do wszystkich moich książek - od serii owocowej, przez Ferrin, na Mistrzu kończąc - byłoby to spore niedomówienie.
Ile mój mózg i moja wyobraźnia się nagimnastykowały, nim stworzyły plik wyjściowy, czyli tło... Z czterech różnych warstw pracowicie je sklejałam, potem dobierałam czcionki, wielkość ilustracji, ozdobniki... I gdy wszystko było zatwierdzone, a ja mogłam poświęcić się temu, co lubię najbardziej - wybieraniu i tworzeniu ilustracji - przychodził mail, że jednak nie, że trzeba to zmienić.
- Ale tego się nie da zmienić! - odpisywałam. - Zmienić kompozycję imienia i nazwiska, to zmienić całą resztę!
I zaczynałam od nowa.
Nie chcecie wiedzieć ile razy.
Byłam już bliska rozpaczy...
Potem (a było to zaledwie tydzień przed puszczeniem kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy do druku!) okazało się, że "W imię miłości" musi mieć inną ilustrację, niż to "normalne", więc musiałam ją znaleźć.
Dziewczyny, nie skłamię, gdy powiem, że przygotowałam ze sto projektów okładek, plików, logotypów etc. Przejrzałam tysiące zdjęć. Oczy mi wypływały (zatrzymując się na szkłach okularów - tak, tak, znów muszę je nosić).
Nie narzekajcie więc, pliss, że ta się Wam nie podoba, a poprzednie były ładniejsze. W niektórych przypadkach (w większości) nie było możliwe zapożyczenie ilustracji z "normalnego" wydania. Musiałam korzystać z banków zdjęć, a tam trudno trafić na perełkę.
Ale bardzo, bardzo starałam się znaleźć najpiękniejsze.
Kilka stworzyłam od podstaw, choć - jak wspomniałam - żywot tych książek w kioskach będzie zaledwie dwutygodniowy... Mam swoje ulubione (ciekawe, czy będą Wam się podobać te, co podobają się mi).

Oto więc okładki całej wielkiej Kolekcji Katarzyny Michalak. Aby zobaczyć wszystkie, musicie kliknąć na "Czytaj więcej"...

Endżoj!



A tak naprawdę, to niesamowicie dużo radości dało mi tworzenie tej kolekcji... :))