Niespodzianki... niespodzianki... :)


Wielka prośba: dawajcie znać, czy widoczny jest spot reklamowy w TV, banery... nie powiem gdzie, bo to niespodzianka ;) i książki w kioskach, a "Dzieciaki" w księgarniach. To dla mnie bardzo ważne! :*:*

Adminka Ania, która prowadzi fanpejdż stwierdziła parę dni temu, że przyszły tydzień będzie należał do mnie. Zgadzam się: każdy dzień mojego życia należy do mnie, więc dlaczego nie cały tydzień? :) Mam nadzieję, że nie jest to ostatni tydzień mojego życia. Nie to miałaś Aniu na myśli, no nie?! ;)



Oczywiście chodzi o dwa wielkie wydarzenia, które spowodują, że przez kilka - kilkanaście dni rzeczywiście będę bardziej widoczna, niż zazwyczaj. W Waszym życiu. W telewizji, w internecie, nawet w Waszych miastach. W realu pozostanę sobą. Zamkniętą we własnym świecie mamą dwóch chłopców, pisarką, właścicielką małego domku gdzieś pod lasem na mazowieckiej wsi. I to jest okej.

Co jednak przygotowałyśmy z Anią dla Was? Dwie wspaniałe niespodzianki i dużo zabawy.
Już w niedzielę coś, na co niektóre z Was czekają i o co czasami się dopominacie w mailach: audycja prosto z Poziomki. Filmik nie będzie długi, ale za to treściwy.
Uwaga: w poniedziałek Wielka Premierowa Rozdawajka z fantastycznymi nagrodami - do wygrania będą dwie kompletne, 31-tomowe Kolekcje moich książek, czyli dwa kupony na prenumeratę. No takiej nagrody w naszych rozdawajkach jeszcze nie było! Dziękuję za jej ufundowanie Wydawcy.
We wtorek zgadywanka, którą tym razem przygotuję osobiście i wierzcie mi - do tej pory Ania Was rozpieszczała, ja postaram się, by była trudna. ;)
W środę Cotygodniowy Quiz Środowy z pytaniem, które zadawałam nieraz, na które Wy chętnie i serdecznie odpowiadacie, a ja czytam Wasze komentarze z uśmiechem na buzi i wzruszeniem. Nic więcej nie zdradzę.
W czwartek druga Premierowa Rozdawajka, bo pojawi się przecież w księgarniach całej Polski moja najmłodsza, czyli "Nie oddam dzieci!". Do wygrania będzie aż pięć śliczniutkich, nowiutkich, pachnących książek z moją dedykacją. Pysznie, prawda?
By było jeszcze pyszniej w piątek przepis na ciasto Kocham Cię i konkurs na wypieki Waszej roboty. Przygotujcie zdjęcia! Do wygrania będzie zacny zestaw: 'Przepis na szczęście' i 'Kawiarenka pod Różą'.
W sobotę na dobry koniec Tygodnia Katarzyny Michalak moje osobiste ABC, albo "Czego nie wiecie o..." albo parę słów o Waszych, tak, tak, Waszych marzeniach i coś bardzo osobistego. Nie wiem, czy się na to zdobędę... Zobaczymy.

Na wszystkie te dni przygotowałam cytaty, które ozdobią fanpejdż.
Tutaj, na blogu też zapewne pojawią się bieżące wieści "z frontu".
Dziewczęta, bądźcie więc czujne, nie zapomnijcie o rozdawajkach (będą trwały krócej niż zwykle) i konkursach. I zaglądajcie do nas. Do mnie - tu na blogu - i do Ani.
Pamiętajcie, że jesteście serdecznie widzianymi gośćmi i wszystko co robimy, robimy z myślą o Was. Bawiąc się przy tym równie dobrze.

Do przeczytania więc!
:*