"Zemsta" i pierwsze recenzje!

Do pierwszych Zaufanych Recenzentek dotarły wydruki (bo książka dopiero wędruje do drukarni) "Zemsty", a ja Was, kochane Recenzentki, błagam i zaklinam: nie zdradzajcie przedwcześnie niespodzianki, jaką przygotowałam dla Czytelniczek. Te z Was, które czytały "Mistrza", wiedzą, o co chodzi. Bardzo jestem ciekawa i czekam - naprawdę z duszą na ramieniu - jak się "Zemsta" spodoba i... czy sprostałam wyzwaniu, by była co najmniej tak dobra jak tom I.  (Zawsze te same obawy, po 32 książce powinnam przywyknąć, a ja wciąż się boję. )

Przedpremierowo można ją zamówić na moim ulubionym ravelo.pl
A oto recenzja Agnieszki (w której rozwiewa moje obawy). Mam nadzieję, że narobiła Wam apetytu. :) http://lubimyczytac.pl/ksiazka/295146/zemsta/opinia/31327902#opinia31327902

Oprócz niespodzianki dla Czytelniczek "Zemsta" jest niespodzianką dla mnie samej, którą podzielę się z Wami już niedługo. Może na vlogowym filmiku? Wiem, że na niego też czekacie.