Książki, Czytelniczki, przytulne wnętrze... czegóż chcieć więcej?

Chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić nagraniem bardzo ważnej dla mnie chwili. Wiem, wiem, pokazywałam Wam już Milionowy Egzemplarz w filmiku z Poziomki, widziałyście, jak powstaje, ale co się działo w międzyczasie? :)
Otóż zaproszono mnie na tę pamiętną chwilę, gdy dostaję go do rąk własnych, do Księgarni Autorskiej (Złote Tarasy w Warszawie - piękne miejsce! Urządzone jak mieszkanie! Są kanapy, fotele, nawet wanna! A gdy zakupisz książkę powyżej - bodajże - 30zł, panie częstują cię kawą albo herbatą :).
Była ekipa filmowa ze studia MyWorks, były przedstawicielki Wydawcy, były kwiaty (ogromny bukiet róż - skąd wiedzieli, że kocham róże?! ;) i wreszcie dostałam pięknie opakowany ten jeden jedyny, szczególny...
Co czułam w tej chwili? Czym chciałam się z Wami podzielić?
O tym tutaj, poniżej...