"Zemsta" już na podium w moim ulubionym Ravelo.pl :))



Na moim ulubionym Ravelo.pl "Zemsta od razu wskoczyła na 3. miejsce. Może powędruje wyżej! Wszystko w Waszych rękach! Z H. Cobenem chętnie bym powalczyła, ale ze śp. ks. Janem Kaczkowskim już nie wypada, tak więc dwójeczką się zadowolę.

A co o "Zemście" (i jej autorce) mówią moje Czytelniczki? "Po prostu przeszła pani samą siebie". :))) To lubię! :)))



Mirabelka01 Lubimy Czytać

Katarzyna Michalak nie przestaje mnie zadziwiać. :) Po przeczytaniu Mistrza powinnam już niby wiedzieć na co ją stać, ale wierzcie mi, na taką dawkę emocji i zwrotów akcji jaka czeka w Zemście, nie da się przygotować…

Rinos Lubimy Czytać

"Zemsta" pochłania czytelnika w całości i nie sposób się od niej oderwać. Są emocje, jest element zaskoczenia i dopracowany wątek sensacyjny. Ja z całego serca polecam. 
Pani Kasiu chapeau bas. Nie zawiodła Pani.

Katarzyna Lubimy Czytać

Cudowna książka, przeczytana w jeden wieczór. Wciąga, aż do ostatniej strony ;-) Musicie ją przeczytać. ;-)

Karolina Giżycka (fanpage)

Przeczytana wczoraj.  Jestem pod ogromnym wrażeniem, świetna, fenomenalna. Takiego zakończenia to się nie spodziewałam. Czekam na więcej Pani książek.

Karolina Kępa (fanpage)

Przeczytana w jedną dobę. Książka rewelacyjnie zaskakująca. Adrenalina podczas czytania tak duża, aż w kilku momentach słyszałam bicie własnego serca. 

Monika Kuciak (fanpage)

Pani Kasiu chciałabym podziękować za "Mistrza" był fenomenalny ale "Zemsta" brak mi słów. Te emocje, łzy nie do opisania. Po prostu przeszła Pani samą siebie.