wtorek, 16 maja 2017

Zostałam koronowana przez "Twój Styl"! :)

W najnowszym "Twoim Stylu" bardzo ciekawy artykuł o polskich pisarkach, między innymi o mnie! Zaczyna się jednym słowem: Królowa. :)) Tak więc zostałam koronowana. Wprawdzie moje królestwo liczy sobie zaledwie osiemset metrów kwadratowych i leży obecnie na terytorium zamorskim, mam zaledwie dwóch poddanych (i kota), a mój pałac przypomina budkę na narzędzia, ale... jednak Królowa. 

Nie o metry kwadratowe tu chyba chodzi, tylko o serca Czytelniczek... :)


2 komentarze:

  1. Pani Kasiu zgadza się czytelniczki są najważniejsze. Oczywiście że dla mnie jest pani wspaniałą pisarką i zasługuje na miano KRÓLOWEJ. KSIĄŻKI SĄ ŚWIETNE. POZDRAWIAM SERDECZNIE. 👍📚👑💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, mam Twój Styl, ale jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń